
God sommer fra Hovinbyen Sirkulære Oslo!
Nå som sommeren for alvor har meldt sin ankomst, vil vi benytte anledningen til å ønske alle våre medlemmer, samarbeidspartnere og følgere en riktig god sommer – og samtidig dele noen høydepunkter fra en innholdsrik vår.
God sommer fra Hovinbyen Sirkulære Oslo!
Nå som sommeren for alvor har meldt sin ankomst, vil vi benytte anledningen til å ønske alle våre medlemmer, samarbeidspartnere og følgere en riktig god sommer – og samtidig dele noen høydepunkter fra en innholdsrik vår.

Siden sist har vi blant annet gjennomført en inspirerende Hovinbykonferanse, fylt med engasjerende innlegg, spennende verksteder og gode samtaler. Én ting gikk igjen gjennom dagen: Skal vi lykkes med den sirkulære omstillingen, trenger vi enda mer samarbeid, nye måter å samarbeide på – og mer samskaping. Og kanskje viktigst av alt: et Hovinbykontor. Det heier vi på, og vi gleder oss til å bidra videre i arbeidet med å gjøre det til en realitet.
Vi ser allerede frem mot en spennende høst med nye samarbeid, videre utvikling av pilotene våre og etableringen av Hovinbykontoret. Men først håper vi alle får tid til å senke skuldrene, lade batteriene og nyte sommeren.
Vi ses igjen – med nye krefter og litt salt i håret – under Arendalsuka i august. God sommer!